Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Met de b2b-uiting ‘Keihard de Volgende’ richt Discovery Channel zijn pijlen openlijk op Veronica. In een duinlandschap staan verschillende kapot geschoten borden waarop een restant te zien is van de logo’s van RTL8, Comedy Central, MTV en National Geographic. Het vizier is nu gericht op Veronica.
Met de ludiek bedoelde advertentie die vandaag in Adformatie verschijnt benadrukt Discovery Channel de sterke groei die de zender de laatste maanden doormaakt. Met een marktaandeel van 3,7% in de doelgroep mannen 20-49 jaar laat het factual entertainment kanaal RTL8 (1,8%), Comedy Central (0,7%), MTV (0,9%) en National Geographic (1,2%) ver achter zich. De advertentie is tevens een knipoog naar de succesvolle serie Future Weapons, iedere zondag om 23:00 uur.
Jochem de Jong, VP Country Manager, Discovery Networks Benelux:“De huidige perceptie in de markt van Discovery Channel is achterhaald. De komende maanden zullen wij op brutale en minder brutale wijze claimen dat we de tiende zender van Nederland zijn.
De groei van Discovery Channel in de groep mannen 20-49 jaar zullen we met nieuwe programma’s, bestaande successen en een snellere navigatie zowel op tv, als op internet, doorzetten. Ook de scherpere positionering per 1 april van ons digitale tv-kanaal Discovery Science past in deze strategie.”
Verder lezen over B2B
Events30.05.2024
Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival
A New Definition of GrowthE-mail31.03.2022
Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland
Nieuws26.10.2021
Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in Q3 flink stijgen
DC Business19.05.2021
LinkedIn meest waardevolle saleskanaal voor 2021
Online21.12.2020
Do’s en don’ts van een B2B webshop
E-mail02.09.2020
Onderzoek: vertrouwen en verbondenheid belangrijk voor customer journey in 2020
E-mail01.09.2020
B2B Marketing Trendrapport 2020: Verbinding zoeken met online klant
advertorialOnline18.03.2020