Advertising22.11.2007

online campagne ondersteunt nieuwe fruitdrank Heinz Sunshine


1195656633screenshot-game.jpg
1195656633screenshot-game.jpg

Met de introductie van het koelverse well-being fruitdrankje Heinz Sunshine zet Heinz in op de gezondheidswaarde van tomaat en fruit. Op de website http://www.heinzsunshine.nl worden verschillende varianten van de Heinz fruitdrank varianten nader gepresenteerd en wordt ingegaan op de rol van lycopeen bij de ondersteuning van de gezondheid en het algemeen welbevinden.

rich media introductiecampagne Heinz Sunshine Een breed ingezette rich media campagne ondersteunt de introductie van Heinz Sunshine. Mark-Jan Hozee, binnen Spindokters / Online mediabureau verantwoordelijk voor de campagne: “De campagne is gebaseerd op een binnen de banner te spelen game, een variant op het bekende balletje balletje waarmee de speler een reis naar de zon kan winnen. Om een goede gameplay en visualisering mogelijk te maken hebben we gekozen voor het buiten de advertentienetwerken om hosten van de rich-media elementen. Zwaardere richtmedia campagnes worden helaas nog niet door alle exploitanten ondersteund.”

De rich media campagne wordt breed uitgezet. Naast specifieke doelgroepsites als ouders.nl, ellle.nl en santé-online.nl. worden verschillende door vrouwen druk bezochte spelportals ingezet. De portalsites in de netwerken van Tiscali, Adhome, Semilo en 12move zorgen voor een verdere dekking. Met de campagne wordt een bereik van 3 miljoen unieke bezoekers beoogd. De website http://www.heinzsunshine.nl wordt ingezet om de fruitdrank varianten te presenteren en uitleg te geven over de gezondheidswaarde van lycopeen.

De online introductie campagne is ontwikkeld door OnlineMediabureau.nl , een samenwerkingverband van SPINDOKTERS | interactive mediators , heelHELDER | duidelijkheid in communicatie . Bookmark uit Naarden tekende voor de productie van de website., Mediarijk voor de ontwikkeling van de bannergame.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.