Spotler
Spotler e-mailmarketing software Spotler is e-mail marketing (automation) software die meer marketing power geeft. Dus niet oneindig veel functies in de software, maar functies die echt gebruikt worden en die makkelijk en snel toe te passen zijn. Met Spotler maak je zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, landingspagina’s, A/B splittesten en automatische (event-triggered) campagnes.
Organisaties die actief zijn in de e-commerce kunnen bovendien van de mogelijkheid gebruikmaken om een store sync toe te passen. Hierdoor zijn klanten, producten en orders uit het e-commerce platform beschikbaar in Spotler. Daarnaast staan er 5 automatische campagnes klaar die direct ingezet worden – o.a. de verlaten-winkelwagencampagne – en wordt de conversie als gevolg van e-mail inzichtelijk gemaakt.
De software van Spotler is ontwikkeld voor praktische, ambitieuze marketeers en communicatieprofessionals die geweldige resultaten willen behalen. Spotler biedt hen drie verschillende productversies. Zo kunnen zij zelf zonder frustraties succesvol zijn in e-mail marketing (automation) en verspillen ze geen tijd aan ingewikkelde applicaties.
Over Spotler Spotler is in juni 2017 ontstaan na het samengaan van zusterbedrijven Blinker (e-mailmarketing bureau) en MailPlus (ESP). Beide bedrijven zijn sinds 2004 actief. Blinker en MailPlus hebben een leidende positie in Nederland opgebouwd als het gaat om het ontwikkelen en leveren van e-mail marketing software en diensten. Met name in het midmarket segment in de B2B, e‑commerce en in de non-profit sector. Hier zijn ambitieuze marketeers en communicatieprofessionals zelf actief met e‑mail marketing automation en zij behalen dankzij Spotler zelf met veel plezier hun resultaten.
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...
Lees
verder...
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
De Spotler Group blijft investeren in gepersonaliseerde e-commerce en kondigt de overname aan van Shopping Minds B.V., een cloud customer data platform dat is gebouwd om marketeers beter inzicht en gerichte omnichannel w...
Lees
verder...
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience Platform
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Spotler Group kondigt de overname aan van Wireless Services B.V., bestaande uit een hoogwaardig SMS-platform en Eazy, een toonaangevend omnichannel communicatieplatform dat consistente klantinteractie mogelijk maakt via...
Lees
verder...
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeteren
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Spotler Group kondigt de overname aan van Sooqr B.V., een platform dat online retailconversies verhoogt en zo een hogere omzet realiseert. Dat doen zij met behulp van gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen...
Lees
verder...
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeteren
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
Spotler Group, een snelgroeiende Europese leverancier van marketingtechnologie, kondigt de afronding aan van een financieringsronde van €30 miljoen, opgehaald onder nieuwe en bestaande aandeelhouders. Na de overname en...
Lees
verder...
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
Met trots presenteert Spotler alweer de achtste editie van het Nationaal Email Onderzoek! Het onderzoek laat een compleet beeld zien van het Nederlandse e-mail gebruik en omgang met social media. Daarnaast laat Spotler...
Lees
verder...
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorial
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
De Spotler Group maakt vandaag bekend verheugd te zijn met het verwelkomen van Squeezely in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Met meer dan 100 e-commerce klanten heeft Squeezely h...
Lees
verder...
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
Je snapt de definitie van e‑mail marketing automation en je wilt er ook liever vandaag dan morgen mee aan de slag. Maar waar moet je beginnen? Door termen als triggers, leadscoring, campagnes met verschillende mailings...
Lees
verder...
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
advertorial
Plan van Aanpak: 3 stappen voor meer e-mail marketingsucces
Hoe realiseer je je e-mail marketingdoelstellingen? In dit document legt Spotler uit hoe je 1) je doelen en doelgroepen in kaart brengt, 2) hoe je bepaalt met welke middelen je je doelen en doelgroepen bereikt en 3) hoe...
Lees
verder...
Plan van Aanpak: 3 stappen voor meer e-mail marketingsucces
advertorial
Spotler Connect: Hét online event over de waarde van data in e-mail marketing
Welke stappen kun je zetten om je e‑mail marketingresultaten te verbeteren? Daar vertelt Spotler en partners alles over tijdens het tweedaagse online event Spotler Connect op 17 en 18 maart! 9 inspirerende sprekers le...
Lees
verder...
Spotler Connect: Hét online event over de waarde van data in e-mail marketing
advertorial
White paper: Verbeter je e-mail marketing met A/B-testen
Is jouw ambitie voor 2021 om je e-mail marketing te optimaliseren? En wil je weten wat wel en niet scoort bij jouw doelgroep? Neem je statistieken dan eens uitvoerig onder de loep en start met het A/B-testen van je conte...
Lees
verder...
White paper: Verbeter je e-mail marketing met A/B-testen
advertorial
Marketing Inhaak Kalender 2021 + handige tips
Heb jij als doel dit jaar meer marketingcampagnes te voeren? Met de overzichtelijke kalender van Spotler heb je in één oogopslag alle 'inhakers' voor jouw (e‑mail) marketingcampagnes van 2021 in beeld. Handig voor ev...
Lees
verder...
Marketing Inhaak Kalender 2021 + handige tips
advertorial
White paper: Design in e-mail marketing
E‑mail en vormgeving horen bij elkaar. Alle mailings die je verstuurt, verdienen een professionele uitstraling. Hoe doe je dat? En hoe zorg je dat je mailings ook converteren? Spotler heeft de belangrijkste best pract...
Lees
verder...
White paper: Design in e-mail marketing
advertorial
White paper: Hoe val je op met je decembermailing?
December, voor velen de gezelligste maand van het jaar. Maar december is ook een drukke maand, vooral dit jaar waar de focus nog meer op online ligt dan normaal. Dus je wilt wel iets extra’s doen met je mailings, maar...
Lees
verder...
White paper: Hoe val je op met je decembermailing?
advertorial
Webinar: tips & tricks voor een succesvolle feestdagenmailing
2020 is voor veel mensen een pittige tijd geweest. Wil jij dit jaar mooi en positief afsluiten, voor je ontvangers maar ook voor jezelf? Breng een glimlach op het gezicht van je doelgroep met een gave feestdagenmailing,...
Lees
verder...
Webinar: tips & tricks voor een succesvolle feestdagenmailing
advertorial
Spotler Group koopt nog een ESP en verwelkomt Webpower in de groep
Spotler Group heeft de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht. Met deze acquisitie versterkt de Spotler Group zijn leidende positie als grootste ESP van Nederland. Door het toevoegen van Webpower aan...
Lees
verder...
Spotler Group koopt nog een ESP en verwelkomt Webpower in de groep
Onderzoek: vertrouwen en verbondenheid belangrijk voor customer journey in 2020
Op 1 september presenteerden Spotler en Beeckestijn Business School het B2B Marketing Trendrapport 2020. Alle trends, learnings en best practises in de B2B-marketing vind je terug in dit jaarlijkse onderzoek. En omdat he...
Lees
verder...
Onderzoek: vertrouwen en verbondenheid belangrijk voor customer journey in 2020
B2B Marketing Trendrapport 2020: Verbinding zoeken met online klant
Hoe behalen B2B-marketeers in Nederland hun doelen? Voor welke uitdagingen staan ze? Het B2B Marketing Trendrapport 2020 geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Ne...
Lees
verder...
B2B Marketing Trendrapport 2020: Verbinding zoeken met online klant
advertorial
6 stappen om leads te nurturen met e-mail marketing
Je genereert leads met waardevolle content. Maar je leads zijn nog niet ‘hot’. Hoe zorg je dat deze leads warm worden, warm blijven en wél hot worden zodat de sales afdeling gesprekken kan voeren met beter gekwalifi...
Lees
verder...
6 stappen om leads te nurturen met e-mail marketing
advertorial
eBook: Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing
Ben je op zoek naar gerichte tips om je e-mail marketing naar een hoger niveau te tillen? In het ebook 'Verbeter in 10 stappen je e‑mail marketing‑mail marketing' ontdek je snel of je op de goede weg bent en waar je...
Lees
verder...
eBook: Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing
advertorial
Marc Schussler stopt als directeur van Spotler
Marc Schussler, oprichter en directeur van Spotler Nederland, vertrekt per 1 augustus. Hij draagt zijn taken over aan het huidige management team van het bedrijf dat de ingezette koers van Spotler zal voortzetten. Toona...
Lees
verder...
Marc Schussler stopt als directeur van Spotler
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Welke stappen kun je zetten om je e-mail marketingresultaten te verbeteren? Het antwoord op deze vraag is niet heel ingewikkeld: doe meer met segmentatie en profielverrijking. Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mai...
Lees
verder...
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
advertorial
Spotler Group nu de grootste E-mail Services Provider van Nederland
Spotler Group, aanbieder van marketing software, heeft Measuremail en Tripolis Solutions overgenomen. Met deze twee Nederlandse E-mail Services Providers (ESP) wordt Spotler Group de grootste ESP van Nederland. Het produ...
Lees
verder...
Spotler Group nu de grootste E-mail Services Provider van Nederland
White paper: 24 tips om e-mailadressen te verzamelen
Wat kun je doen om in deze lastige tijd je e-mail database te vergroten en online met je doelgroep te communiceren? Events vallen natuurlijk af, maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om e-mailadressen te verzamele...
Lees
verder...
White paper: 24 tips om e-mailadressen te verzamelen
advertorial