Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.
Wie op TV en via Social Media nog nooit van Oh Oh Cherso heeft gehoord is a-sociaal bezig. Sterretje, Barbie en vrienden waren pas nog op De Wereld Draait Door en bevlekken menig sociaal mediaal kanaal in Nederland.
Het nadeel van de reteplatte social TV Oh Oh Cherso is de onsamenhangendheid. Dit met een flinke wereldwijde trending topic voor #ohohcherso op Twitter als gevolg. Ook op Twitter kwamen wij er 9 september 2010 -rondom de tweede aflevering- niet meer uit. Recensieblog Recensiekoning.nl heeft hier iets op gevonden. Klik door voor het bekijken van de gehele infographic. Via Recensiekoning.nl
Infographic Oh Oh Cherso, aflevering 2, 9 september 2010
Verder lezen over Buzz
Marketing10.05.2017
Disruptie: opboksen tegen de status quo
Social Media09.05.2017
Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj
Nieuws08.02.2016
De DC Daily van 8 februari 2016
Online19.03.2015
Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW
Social Media16.03.2015
De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?
Online21.07.2014
Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter
Online02.12.2013
Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap
Online31.10.2013