In december van vorig jaar hadden Nederland en België, met 21%, het hoogste marktaandeel binnen Europa als het gaat om traffic via de iPad. Desktop versus mobile shopping gedrag is bijna 50/50.
Onderzoek heeft al aangetoond dat er een verband is tussen de performance, conversie of omzet. Jouw website moet dus snel zijn op alle apparaten.
Met de nog altijd groeiende trend van responsive design zijn er ook wat prestatie issues die de effectiviteit van de oplossing op mobiele apparaten kunnen beïnvloeden.
Michael Gooding, een Web Performance Evangelist bij Akamai Technologies zal dit onderwerp bespreken
tijdens zijn sessie op het
Multichannel Conference. Dat zal zijn op donderdag 23 april, Theater 1 in de Jaarbeurs Utrecht, en van 14:30 – 15:15.
Meldt je aan voor de sessie van Michael Gooding en:
Multichannel Conference
Hoe zorg je voor de juiste balans tussen fysieke winkels, webshop en mobiel? Hoe kan je ze optimaal laten samenwerken? Dat zal tijdens het Multichannel Conference 2015 besproken worden door diverse pioniers en kenners van de markt. Het is een gratis tweedaags event op 22 en 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht waar u diverse lezingen en workshops kunt bijwonen.