De hele maand oktober maakt 50i INTERACTiVE iedere dag een interactieve video van een bestaande video van een bekend merk. Dit wordt gedaan met het nieuwste product: het VideoMenu. Via Twitter wordt de nieuwe interactieve video aan het bedrijf aangeboden en kan als alternatief voor de bestaande lineaire video gebruikt worden.
Onder andere video’s van Nike, Vogue en Adidas hebben al een interactief jasje gekregen van INTERACTiVE. Het VideoMenu zorgt voor interactiviteit in de video waardoor het kijken van de video makkelijker wordt. De knoppen die onder de video worden toegevoegd zorgen ervoor dat de kijker precies naar het juiste hoofdstuk van de video worden toegestuurd. De knoppen kunnen gekoppeld worden aan Google Analytics.
Bekijk hieronder een aantal mooie voorbeelden van interactieve video’s die 50i INTERACTiVE deze maand al maakte.
De resultaten en cijfers van de video’s worden door INTERACTiVE geanalyseerd en worden gedeeld met geïnteresseerden die zich hebben ingeschreven op de website. Voor meer informatie over de 30-Day-Challenge volg je de website van 50i INTERACTiVE en/of het Twitteraccount.