20.09.2014
Marketing

Sennheiser: Let Your Ears Be Loved Campagne

By: Annemerel de Jongh

BlogMarketing

Sennheiser heeft een nieuwe koptelefoon, de Sennheiser URBANITE Headphones. Om de nieuwste aanwinst te promoten is Sennheiser naar advertentiebureau McKinney gestapt. Samen met McKinney bedachten zij de Let Your Ears Be Loved campagne.

Op de promo website van de campagne vind je verschillende video’s waarin een karakter, genaamd “URBANITE” – verkleed als de nieuwste koptelefoon – centraal staat. URBANITE is geobsedeerd door oren, ze hebben een extreme aantrekkingskracht op hem, omdat hij van ze houdt. Maar dan ook écht houdt. Met een Duits accent spreekt URBANITE sensueel over zijn favoriete orgaan. 

Naast de video’s vind je op de website ook de wereldwijde ear-selfie wedstrijd en dat pakken ze bij Sennheiser heel slim aan. Je kunt pas meedoen met de wedstrijd wanneer je minstens één van de video’s gedeeld hebt.

Verder is er ook een scavenger-hunt door London en New York. In deze steden liggen namelijk 1000 gouden oren verstopt, op dit moment is ongeveer de helft van deze oren gevonden. Vind jij een gouden oor? Dan kun je je oor inwisselen voor de nieuwe URBANITE headphones van Sennheiser. 

Share this post