Hans Klok heeft, in een ‘verborgen camera’-actie van Bolletje, supermarktbezoekers verrast door als caissière Ans Klok rollen ‘Echte Beschuit’ om te toveren tot één van de andere ontbijtproducten van de beschuitbakker. De opnames met de verborgen camera waren zo succesvol dat op basis hiervan ook een nieuwe tv-commercial is gemaakt. Deze zal vanavond voor het eerst te zien zijn. De ‘verborgen camera’-actie maakt onderdeel uit van een nieuwe campagne van het Twentse bakkersbedrijf, waarin het dit jaar de aandacht wil vestigen op andere producten uit haar ontbijtassortiment.
Nederlanders consumeren jaarlijks voor zo’n 43 miljoen euro aan beschuit in allerlei varianten. Dat zijn ongeveer 60 miljoen rollen beschuit. De ‘Echte Beschuit’ is hierbij de absolute favoriet. Bolletje wil in haar nieuwe campagne,
‘Bolletje, meer dan alleen echte beschuit’, consumenten bewust maken van de alternatieven die er zijn voor de traditionele beschuit.
Op dit moment werkt Bolletje binnen de ‘Meer dan alleen echte beschuit’-campagne aan meer ‘verborgen camera’-acties om consumenten op een ludieke manier te verrassen met een alternatief voor de traditionele beschuit. Het zou zomaar kunnen zijn dat we dit jaar ook andere BN’ers in een reclame van Bolletje zullen zien.