De juichpakken van Roy Donders waren zo’n groot succes dat alle 250.000 pakken binnen een mum van tijd waren uitverkocht, zelfs al voordat het Nederlands Elftal in het vliegtuig naar Brazilië zat. Om teleurgestelde klanten enigszins tegemoet te komen, kwam Jumbo vervolgens met een reclame over de Roy Donders juichpet die nog wel te verkrijgen was. Na de winst op Chili afgelopen maandag, is de supermarktketen met een nieuwe actie gekomen. Wie boodschappen doet in één van de ruim 425 winkels, maakt kans op een limited edition kinderjuichpakje van Rijami’s, de kinderkledinglijn van Rian Donders. Dankzij deze reclame krijgt ook zij meer bekendheid en profiteert van het succes van haar broer Roy.
Mensen die de serie ‘Roy Donders: Stylist van het Zuiden’ kijken, weten allang wie Rian is en dat ze een eigen kinderkledinglijn heeft. Maar tot nu toe trad vooral Roy Donders op de voorgrond en is bekend bij het Nederlandse publiek. Tijdens de juichpakken actie ontdekte Jumbo dat er ook een enorme vraag van klanten was naar juichpakken voor de ‘kleine donders’. Jumbo heeft door zus Rian erbij te betrekken ingespeeld op deze behoefte en ook zij profiteert hier nu van.
De actie is dinsdag 24 juni gestart en bij elke € 50,- aan boodschappen ontvangen klanten een kraskaart met daarop een unieke code. De klant voert de code online in en ziet direct of hij een kinderjuichpak gewonnen heeft. De pakjes zijn geschikt voor zowel jongens als meisjes. Jumbo biedt het pak aan in maat 122/128 en in maat 140/146. Wie een kinderjuichpakje wint, kan het voor de 1/8 finale wedstrijd van het Nederlands elftal ophalen in een Jumbo winkel naar keuze.