Welke trends ziet Google op het gebied van online zoeken en boeken bij leisure consumenten? Hoe speel je hier als adverteerder in de reisbranche op in? Wouter Blok, Industry Manager Travel bij Google, schetst met relevante statistieken een helder beeld van de (online) reiziger. Een sessie vol tips & tricks over online, mobile en voorbeelden van de meest succesvolle adverteerders.
Wouter Blok adviseert vanuit Google zeer bekwame internationale adverteerders op het gebied van analytics en attributie. Hiervoor was hij CMO bij EasyToBook (aangekocht door Travix in 2011 en MakeMyTrip in 2014). Ook was hij vanaf de start betrokken bij zoekmachinebureau ClearSense (aangekocht door de Gouden Gids in 2006). Hij is genomineerd geweest voor ‘e-commerce manager of the year’ en won de ‘e-mail marketeer award‘ voor de customer journey campagne van EasyToBook.com.
Andere sprekers en onderwerpen op #etravel14:
eTravel, op 12 juni gehouden in Pakhuis de Zwijger Amsterdam, is hét jaarlijkse event over online travel in Nederland.
U hoort deze dag de nieuwste cases van succesvolle airlines, reisorganisaties en accommodaties in online marketing en e-commerce. Startups en challengers in de reisbranche op het podium. Een live demo van Google glass. En thema’s zoals de altijd connected klant, peer2peer travel, communities, cross-channel commerce en de veranderende customer journey.
eTravel is ook het netwerkevent voor de online travel branche! Meer dan 300 professionals van webportals, touroperators, affiliates, reisbureaus, vergelijkers, hotels, verkeersbureaus, review-sites, airlines en rentals komen samen.
Via Dutchcowboys profiteert u van € 50,- korting op de toegangsprijs met de code: ETRA50DCCD
Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/etravel.
© Fotolia