Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krijgt.
Het onderzoek van Verhagen richt zich op de invloed van nieuwe web-based technologie op het gedrag van consumenten. Hierover publiceert hij in wetenschappelijke tijdschriften en vakbladen. De resultaten van grootschalig onderzoek laten zien wat klanten er toe aanzet om zich voor een klantcommunity in te spannen. Hij toont de belangrijkste drijfveren van customer engagement laat zien hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krijgt.
Emerce Engage, op 12 december aanstaande gehouden, gaat over de beste cross mediale strategieën voor werving en loyalty, via e-mail, social, web en ook in combinatie met offline kanalen. Het event van het jaar voor managers en professionals in online marketing en database-specialisten met verantwoordelijkheid voor verbeteren van customer engagement en het verlagen van churn.
Van circa 09.30-17.30 uur staan zo’n 25 experts en collega’s klaar om hun kennis en ervaring te delen met het publiek. Met in het programma actuele cases van onder andere Fonq, D.E. Master Blenders, ANWB, Nationale-Nederlanden, KPN en diverse expertsessies op het gebied van klantcontact.
De tweede keynote spreker van de dag is Martin De Munnik, een van de twee partners in Neurensics. De Munnik biedt een inkijk in het wonderlijke brein van de consument. Voor welke impulsen zijn we gevoelig? Hoe bespeelt u met CRM activiteiten het brein, welke technieken zijn het meest effectief, hoe doet u aan klantenbinding en is uw klant ook echt loyaal?
Korting via DC
Als mediapartner van Engage mogen wij onze abonnees € 50,- korting bieden. Met code ENGA25DUTC betaalt u € 345,-.
Kijk voor het programma en inschrijven op www.emerce.nl/engage.
[Afbeelding: © MK-Photo – Fotolia.com]