20th Century Fox International lanceert een Kinetic experience voor de release van de film The Wolverine (klik hier voor de trailer).
Om de release van deze zomerblockbuster te vieren, brengen ze de iconische superheld tot leven met Be The Wolverine, een Kinect experience die het mogelijk maakt voor spelers om deel te nemen aan een interactief avontuur. Het plaatst de spelers bovenop een rijdende trein die door Tokyo raast. Ze moeten hun lichaam gebruiken om obstakels door te snijden en zichzelf te verdedigen tegen ninja-aanvallen. Hiermee ervaren fans een virtuele adrenalinekick die gebaseerd is op de zinderende scène uit de aankomende film (vanaf 25 juli in de bioscoop te zien).
Bettina Sherick, Senior VP Digitale Strategische Marketing zegt: “The Wolverine is zo’n geliefde superheld en we zijn ontzettend blij dat fans over heel de wereld de kans krijgen om met ‘Be The Wolverine’ in zijn huid te kruipen. Deze interactieve experience zorgt zeker voor een adrenalinestoot, net als de aankomende film.“
Meer dan 17 landen nemen deel aan de Wolverine experience, waaronder Mexico, Brazilië, India, Nieuw-Zeeland, de Fillipijnen, Singapore, Hong Kong, Taiwan, Thailand, Oostenrijk, België, Frankrijk, Nederland, Rusland, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
De Be The Wolverine experience wordt in een speciale ‘Kinect-units’ opgezet in Nederland.