Adrime reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit voor de beste Rich Media Campagne van het afgelopen jaar. Dit vindt plaats op het Digital Marketing Live Event van Emerce op donderdag 22 maart. 3 juryleden hebben een selectie van de 10 beste campagnes gemaakt en er is 1 wildcard vergeven. De winnaar wint een 24 uurs homepage take-over op Emerce.nl ter promotie van zichzelf. Er kan gestemd worden op de campagnes via de speciaal ontwikkelde website.
Sinds 2010 is Adrime gestart met de campagne van de week die wordt uitgelicht in de Adrime nieuwsbrief. Drie juryleden, Joris van Heukelom (Voorzitter IAB), Rachel Gomez (Sales Director, Sanoma Media) en Floris Solleveld (Online Marketing Manager, KPN) hebben alle weekwinnaars van 2011 beoordeeld en een selectie gemaakt van de beste 10 campagnes en daarnaast is er 1 wildcard vergeven waarop gestemd kan worden.
Op het Digital Marketing Live Event spreekt de Jong, CEO Adrime, over creativiteit in online media. Hoe zag een online campagne er 15 jaar geleden uit en wat is er in de tussentijd gebeurd? Hoe zien campagnes er tegenwoordig uit en wat staat ons te wachten in de toekomst? Aansluitend wordt de Rich Media Campagne van het jaar 2011 bekend gemaakt.
“Binnen online media is Rich Media een nieuw en een steeds belangrijker onderdeel van de verschillende advertentiemogelijkheden. Er is steeds meer mogelijk en daardoor worden campagnes steeds creatiever. Daarom is het moment rijp voor een Nederlandse Rich Media prijs“, aldus David de Jong.