29.03.2011
Mobile

Consumentenbond start met hashtag #TMobilewaarblijftmngeld

By: Jeroen de Hooge

BlogMobile
consumentenbond-start-met-hashtag-tmobil.jpg
consumentenbond-start-met-hashtag-tmobil.jpg

Niet veel mensen is de storing van T-Mobile gisteren ontgaan. Vanmorgen waren er nog enkele sporadische meldingen van T-Mobile klanten die nog steeds geen bereik hadden. Maar in de meeste gevallen was dit op te lossen door het toestel te herstarten.

Maar minder goed nieuws volgde uit het kamp van T-Mobile, zo was in update vanmorgen op Mobilecowboys te lezen. De provider heeft namelijk besloten dat er geen algemene compensatie komt voor alle klanten die gisteren door de storing getroffen zijn. Volgens de consumentenbond zijn het ongeveer 2 miljoen klanten die gisteren getroffen zijn door de storing. Volgens de provider was het “een eenmalig incident dat diep in de systemen plaatsvond“, en was “de storing te kort voor algehele compensatie“. T-Mobile vindt dat er sprake is van overmacht en vindt compensatie dus niet op zijn plaats.

Maar de Consumentenbond is van mening dat er tussen niets en volledige compensatie nog allerlei klantvriendelijke mogelijkheden liggen. En de bond wil dat T-Mobile bij een storing, die zoveel klanten raakt, klanten tegemoet komt. Iedereen die het daar mee eens is kan dit laten weten via Twitter met de hashtag #TMobilewaarblijftmngeld.

Share this post