That’s right! Het was eerder al gemeld, maar DutchCowboys is op zoek naar een nieuw logo. Denk je dat jij of jouw bureau die kan ontwerpen? Er zijn al een aantal inzendingen gedaan, maar er is zeker nog ruimte voor een paar coole logo’s – inzenden kan tot 25 november.
De winnaar van de hoofdprijs ontvangt een Adobe Creative Suite 4 Master Collection en een jaar lang aandacht op de kanalen van DutchCowboys! Een jaar lang… En er is ook een tweede en derde prijs. De prijzen worden on stage uitgereikt tijdens het Adobe User Group XL event, dat op 3 december plaatsvindt in de Meervaart. Hoe doe je mee? Lees hieronder meer en download de briefing!
DutchCowboys krijgt 380.000 unieke bezoekers per maand op de site en meer dan 300.000 pageviews op de iPhone en is Nederlands populairste weblog over web, social media en interactieve marketing. Dat is natuurlijk geweldig. Maar het is inmiddels tijd voor een nieuw logo. En daar wil DutchCowboys jou graag bij betrekken.
Wat wordt de winnaars geboden?
De winnaar ontvangt naast de Adobe Creative Suite CS4 Master Collection en een jaar lang free publicity op de sites van DutchCowboys: iedere maand mag de winnaar een nieuw project onder de aandacht brengen. Maar ook de winnaar van de tweede en derde prijs worden in het zonnetje gezet door Adobe, met Photoshop CS4 en Flash CS4 Professional. De 3 winnende ontwerpen worden bekend gemaakt door een vakjury tijdens het Adobe User Group XL event op 3 December in de Meervaart, en tevens ook online op Dutchcowboys. Op het XL event zullen de beste logo’s door de winnaars on stage worden gepresenteerd en de prijzen worden uitgereikt. Maar dat is niet alles – er wordt ook nog een film over de makers gemaakt! Meer dan genoeg software en publiciteit te winnen dus..
De wedstrijdjury
De inzendingen worden beoordeeld door een brede vakjury, geleid door voorzitter Jurriënne Ossewold (the Creative Media Consultancy). De leden bestaan uit Henk de Hooge (DutchCowboys), Marjolijn Kamphuis (DutchCowgirls), Niels de Keizer (Adobe User Group), Sjoerd Eikenaar (Freshheads), Erwin Van Lun (erwinvanlun.com), Daan de Vogel (Lemon Crush) en mijzelf : )
Briefing en inzenden
De deadline voor het inleveren van het logo is 25 november 2009. Lees hier meer over de voorwaarden en de briefing – en je kan starten!