De eerste editie van What’s Next zal plaats gaan vinden op dinsdag 29 september bij Media Plaza in Utrecht. What’s Next is een 5 uur-durend seminar waar uiteenlopende sprekers de revue passeren met een visie op crossmedia en customer media. Sprekers zijn onder andere: Erwin van der Zande (Bright), Joris van Heukelom (Ilse Media), Indira Reynaert (EXistenZ Media), Bram Alkema (Berenschot) en nog vele anderen.
Eigenlijk is het een uit de hand gelopen workshop die Smin, Customer Media Associatie, op regelmatige basis voor haar leden organiseert. Smin had veel sprekers aangeschreven die allemaal graag bereid bleken hun verhaal te doen. Een luxeprobleem van waaruit een nieuw concept werd geboren: What’s Next.
Een caleidoscoop aan nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor het customer media vak die in een hoog tempo gepresenteerd worden door deskundigen van naam. Voor de bezoeker een flinke hoeveelheid aan informatie en inspiratie die hopelijk prikkelt om er direct mee aan de slag te gaan.
Onder de leiding van Léon Bouwman, hoofdredacteur Adformatie, schieten de sprekers voorbij. Léon wordt bijgestaan door de muzikale moderator, die er streng op toeziet dat de sprekers zich houden aan hun tijd. In der beschraenkung zeigt sich der Meister. Natuurlijk is er genoeg tijd om de informatie te laten bezinken tijdens de onderbrekingen. Als gasten naar huis gaan met een aantal nieuwe ideeën die ze tijdens de presentaties of borrel hebben opgedaan dan is Smin tevreden.