Het Amsterdamse bedrijf MediaMountain, specialist in reclame en communicatie in wintersportgebieden in Europa, is tijdens het jaarlijkse Festival of Media Awards in Valencia bekroond als winnaar. Een opvallend succes voor het jonge bedrijf, omdat de andere genomineerden gevestigde internationale conglomeraten waren als Clear Channel en CBS.
MediaMountain won de prijs in de categorie Out Of Home reclame voor de Swatch-campagne ‘Shoot My Ride.’ Snowboarders worden hierbij tijdens hun acties en sprongen gevolgd door een videocamera en zien hun prestaties direct terug op een 12 meter Full Color scherm onderaan Swatch snowparken in Sölden (Oostenrijk), Verbier en Laax (Zwitserland), Livigno (Italie) en Tignes (Frankrijk).
Vervolgens kunnen de snowboarders op de website van Swatch hun eigen filmpje downloaden.
Bart Marijnen, directeur en partner van MediaMountain: “De jury heeft niet alleen het originele karakter van de campagne beloond, maar ook de door Swatch behaalde resultaten. We zijn enorm trots op deze
internationale erkenning voor MediaMountain. We worden als prijswinnaars in een adem genoemd met grote adverteerders zoals Microsoft en Coca Cola en een kwalitatief hoogwaardige omroep als de BBC.”