Telegraaf Media Nederland heeft een zeer prestigieuze, internationale prijs gewonnen. De MarketingSherpa Email Award wordt 16 maart a.s. in Miami uitgereikt aan Edouard Leeuwenburg, Manager van Telegraaf E-mail Marketing.
Of de prijs goud, zilver of brons is, is op dit moment nog niet bekend. Dat wordt pas tijdens de uitreiking duidelijk. De prijs is door MarketingSherpa (een van de meest toonaangevende online marketing instanties, bekend van wetenschappelijke uitgaven, onderzoeken en evenementen op het gebied van online marketing) toegekend vanwege de revolutionaire wijze waarop Telegraaf Media Nederland haar e-mail marketing in relatief korte tijd geprofessionaliseerd heeft.
Telegraaf E-mail Marketing is in staat gebleken om de databases van de verschillende titels en werkmaatschappijen op dusdanige wijze te integreren dat er een enorme database is ontstaan waarvan zeer gericht gebruik kan worden gemaakt door alle bedrijfsonderdelen van Telegraaf Media Nederland. “Niet alleen kwantitatief, maar ook kwalitatief hebben we grote stappen gemaakt op het gebied van e-mail marketing”, aldus Edouard Leeuwenburg. “We hebben kennis van miljoenen klanten. We weten of ze van reizen houden, of ze geïnteresseerd zijn in auto’s of in recepten etc, en kunnen ze dus zeer gericht benaderen met ons aanbod.”.
Leeuwenburg: “Eerder dit jaar waren we té laat met het insturen van een case voor de Nederlandse e-mail marketing awards. We zijn dubbel zo blij dat we nu op internationaal niveau in de prijzen vallen.”