25.05.2008
Media

Hilarische nepshow Banzai exclusief op MySpace TV

By: Jeroen de Hooge

BlogMedia
hilarische-nepshow-banzai-exclusief-op-m.jpg
hilarische-nepshow-banzai-exclusief-op-m.jpg

MySpace kondige deze week een exclusieve en wereldwijde content deal aan met RDF USA. MySpace TV zal gedurende 30 dagen webisodes uitzenden van het zeer populaire Britse comedy format Banzai.

Banzai is een komische, ‘over-gestyleerde’, nep Japanse spelshow waarin bizarre weddenschappen centraal staan. Bekende sterren zoals Angelina Jolie, Kelsey Grammar, Jennifer Love Hewitt en Bill Murray hebben al aan de show meegedaan. Banzai werd voor het eerst als een half uur durend programma uitgezonden in Engeland. Later is de serie ook uitgezonden in de VS, onder andere via Comedy Central.

Er is veel ‘buzz’ omtrent  buitenlandse formats dit seizoen, die we uitbreiden naar het internet“, zegt Maz Benator, hoofd digitale media van RDF USA. “Er is op dit moment  geen enkele andere web serie zoals Banzai te vinden. Het is een show met bewezen succes een TV-netwerk productie kwaliteit. Door onze promotionele commitment en een thuis als MySpace TV is dit een fantastisch pakket voor iedere sponsor of adverteerder die probeert om miljoenen tieners te  bereiken“.
 
MySpace TV blijkt bij uitstek het platform te  zijn waar 73 miljoen gebruikers exclusieve toegang hebben tot geweldige content, zoals Banzai, lang voordat het elders wordt uitgezonden“, aldus Jason Kirk VP van MySpace TV. “Banzai is een sprekend voorbeeld van de haast verslavende content van MySpace TV, waar onze community gek op is“.

Share this post