03.05.2007
Media

Op 23 mei DDMA sessie over het gebruik van sociale media

By: M. Lens-FitzGerald

BlogMedia
1178180261med-image-516.jpg
1178180261med-image-516.jpg

Iemand zin in een uitje?:

**** Beach ilounge: ‘Power to the People’ is het nieuwe onderwerp van de DDMA ilounge op woensdag 23 mei aanstaande in Strandpaviljoen Blijburg.

Onderzoeksbureau Forrester publiceerde eerder dit jaar een rapport over social media. De belangrijkste conclusie uit het rapport is:

“Beschouw toepassingen van social media niet als aparte concepten, maar formuleer deze in een samenhangende strategie die het merk versterkt en stem dit af op de mate waarin je doelgroep participeert in social media.”

Waarom is een strategie in dit geval van belang?

Web 2.0 gaat over user generated content en de macht die de internetgebruiker heeft gekregen. Mensen ontlenen voorkeuren, krijgen vertrouwen in een product of vormen een mening. Dit steeds vaker op basis van de contacten die zij hebben binnen bepaalde communities. Het kan merken maken en breken en/of nieuwe en betere producten doen ontstaan.

Door middel van een speed-podium worden de uiteenlopende visies van een aantal web 2.0 bedrijven gepresenteerd. De deelnemers die we op dit moment bekend kunnen maken, zijn:

La ComunidadIgor Beuker BuzzCaptureAlex van Leeuwen Habbo HotelChristian Batist

Uw interactieve inbreng! Er zijn vele vraagtekens rondom dit thema. Ten behoeve van de paneldiscussie worden op de (Adfo)resultblog al uw vragen, issues, stellingen, etc verzameld. Stel je vragen op het blog.

Datum: Woensdag 23 mei 2007 Locatie: Strandpaviljoen Blijburg, IJburg Amsterdam

Programma: 15.30 uur Start iLounge 17.15 uur Drinks & networking AT THE BEACH

Kosten: Voor DDMA leden is de entree gratis. Niet-leden betalen 40,- euro entreekosten. Leden van BVA, GVR, VEA, Pragma, DeMeter, IAB en IPAN betalen 30,- euro. Dit bedrag dient contant afgerekend te worden tijdens de registratie.

Inschrijven: U kunt zich t/m 22 mei 2007 inschrijven. ****

Share this post