Elisabeth woont en werkt sinds 2001 in Antwerpen en bouwt aan haar eigen digital media adviesbureau TWESTC. Voor dat ze in het internet een carriere starte was ze nog regelmatig te paard en op de lange latten te vinden in de Verenigde Staten waar ze voor een Nederlandse tourooperator werkte als product manager.
Ze lanceerde eind 1999 ook een website over Italie, Dolcevia.com waar ze nog steeds regelmatig voor schrijft en reist.
Maar vandaag werkt deze dame vooral op sales projecten op Europees niveau voor menig Fortune 500 bedrijf maar wil zich met enige regelmaat ten dienste stellen van een start up bedrijven en reclame bureaus.
“Ik hou vooral veel van innovatie en volg vrij gedreven de ontwikkelingen van de reclame en media markt bij, ik heb een studie Sociologie gevolgd wat mij veel heeft geholpen vooruit te denken over het concept ‘digital open society’.
De link leggen tussen innovatie en reclame ligt bij de creatie, hier is nog best veel hulp nodig om deze schakel te maken. Innovatie werkt inspirerend, voor mij is er eigenlijks niets mooiers dan een concept realiseren met een reclameteam die je zelf hebt moeten overtuigen een bepaalde technologie te gebruiken.
De digitale media is vandaag zo geheel omvattend dat je een bepaalde denkwijze moet kunnen overbrengen, dat alles mogelijk is, limieten die je stelt stel je aan jezelf. Gelukkig denken de meeste creatieve mensen graag ‘out of the box’, net zoals ik“.