In Belgie is op 18 oktober is de uitreiking van de MIXX Awards. Niet alleen een erkenning voor campagnes die hun communicatiedoelstelling hebben bereikt of overtroffen, maar ook belonen de « MIXX Achievement Awards » de persoonlijkheden, adverteerders en agentschappen die een bijzondere bijdrage hebben geleverd aan de ontwikkeling van de interactieve en digitale marketing.
Iedereen kan hiervoor mee stemmen. Hieronder vindt je de shortlists voor de drie categorieën (Lifetime achievement, Marketeer of the year et Agency of the year). De stem van het publiek telt voor 50 % mee, die van de jury voor de overige 50%.
Stemmen kan deze week tot en met zondag 30 september .
– Lifetime achievement award: Jo Caudron Alain Heureux Erwin Jansen Brice Le Blévennec Benoît Lips Hugues Rey Jan Van Den Bergh Jean G. Zurstrassen
– E-Marketeer of the Year: Stefaan Claes for Opel Liesbeth Dupon for Neckermann Johan Houben for Coca-Cola Jok Junius for D’Ieteren Els Lagroux for SN Brussels Airlines Anne-Françoise Piette for Eurostar Christophe Reiter for Dodge Stephane Vermeiren for Rabobank.be
– Interactive Agency of the Year: Agency.com Boondoggle DuvalGuillaume E Emakina Group 94 One agency Snow These Days