Op woensdag 30 mei 2007 vindt in het Concertgebouw in Amsterdam onder de noemer AMMA in Concert de uitreiking van de AMMA’s 2006 plaats. In elf categorieën worden AMMA’s uitgereikt, zoals voor de beste mediastrategie en het beste mediabureau.
Het is nu mogelijk om voor acht categorieën de cases in te sturen. Dus ben je trots op één van je media-acties van het afgelopen jaar, of vind je dat een collega zich heeft onderscheiden in het mediavak? Stuur de case dan uiterlijk vrijdag 2 maart 2007 in.
Voorwaarde voor het insturen van cases is dat het ingezonden werk exposure heeft behaald in de periode januari t/m december 2006. De overige criteria en inschrijfformulieren kun je downloaden via www.amma-awards.nl www.amma-awards.nl .
Voor de volgende categorieën kunnen cases worden ingestuurd: Beste media/middelenstrategie Beste mono-medium strategie Beste mediastunt Beste media-innovatie Mediabureau van het jaar Media adverteerder van het jaar Hans du Chatinier prijs voor professionals Hans du Chatinier prijs voor studenten
De initiatiefnemer van de AMMA is de MWG (vereniging van commerciële communicatie) ondersteund door de PMA (Platform Media-Adviesbureaus).