19.09.2011
Social Media

KLM wordt nog persoonlijker met ‘KLM Live Reply’

By:

BlogSocial Media

KLM begrijpt maar al te goed hoe je social media succesvol inzet. Elke keer toveren ze weer een goede campagne uit de hoge hoed, die ook bij het merk passen. Vandaag zijn ze gestart met hun nieuwe campagne met de naam ‘KLM Live Reply’. Als je de komende 10 uur een tweet stuurt naar KLM kan je zomaar een live reply krijgen.

KLM kondigde het enkele uren geleden via haar Twitter account aan. “KLM biedt sinds juli 24/7 service aan via social media. Dit doen wij op een persoonlijke manier via de diverse kanalen. Zo ontstond het idee om dit nog persoonlijker te maken met live antwoorden. Tot en met 0:00 uur vanavond zullen bijna 500 vrijwilligers een aantal antwoorden geven op vragen via Twitter en Facebook. Uiteraard kunnen we niet alle vragen beantwoorden, maar we proberen er zoveel mogelijk te doen.” aldus Anna Ketting Social media Manager bij KLM.

klm-wordt-nog-persoonlijker-met-klm-live.jpg
klm-wordt-nog-persoonlijker-met-klm-live.jpg

Stuur ze een Tweet of een Facebook bericht, bekijk de live stream en controleer hun Youtube kanaal om te kijken of ze antwoord hebben gegeven. In hun Youtube kanaal kun je alle antwoorden van bovenaf bekijken. En iedereen die ze op deze manier reply-en krijgt een link toegestuurd als antwoord op zijn of haar vraag waarmee ze hun persoonlijke antwoord kunnen zien. Ze hebben nog een aantal uren te gaan, dus je hebt nog volop kansen.

Bekijk het antwoord op onze tweet in onderstaande video.

https://youtube.com/watch?v=fibOIioZ6QE%3Ffeature%3Doembed

Share this post