De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Social media scheppen een aantal voordelen voor alle merken die er maar zijn. Hoe groot ze zijn, hoe de vorm ook is en uit welke industrie ze ook komen. Maar het gaat niet allemaal om marketing bij social media. Ze zijn ook uitermate goed geschikt voor onderzoek. Zo onthulde een recent onderzoek dat 65 procent van de bedrijven ‘marketplace insight’ als één van de belangrijkste pijlers hebben op social media. In de bijgevoegde infographic is te zien hoe merken social media gebruiken voor klantonderzoek.
Verder lezen over Marktbenadering
Nieuws08.08.2022
PostNL déjà-vu: Vraag naar pakketten daalt, dus verhogen we de prijs
Marketing29.03.2021
Kloppen de aanbiedingen van webshops wel? Kortingen zijn vaak misleidend
Marketing06.06.2012
DeWolff en Harley-Davidson Seventy-Two
Marketing03.06.2012
Sociale empathie bepalend voor succes
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023