07.05.2008
Social Media

The Crowds en de drietrapsraket tot communitysucces

By:

BlogSocial Media

We voelen ons vereerd dat we de aftrap mogen nemen in de nieuwe rubriek ‘Startups’ van Dutch Cowboys. Ja, we zijn een startende onderneming, maar nee, we zijn allerminst beginners. Voordat we – Wessel de Valk, Idse de Pree en Erwin Blom – begin dit jaar The Crowds (www.thecrowds.nl) begonnen, deden we o.a. bij Vara, Tros en VPRO een karrevracht aan ervaring op. Print, radio, tv, mobiel, internet, themakanalen, evenementen. Die ervaring nemen we mee naar The Crowds.

Waar The Crowds voor staat? The Crowds is gespecialiseerd in social media. We zetten social media in bij het vergroten van loyaliteit, bereik, creativiteit, innovatie en omzet. Van tv tot internet tot mobiel tot evenement, van blog tot wiki tot podcast tot communitysite. The Crowds manifesteert zich daar waar mensen iets gemeen hebben, waar de band sterk is tussen blad en lezer, site en bezoeker, product en klant, artiest en publiek, vereniging en lid, of liefhebbers dan wel lotgenoten onderling. We ontplooien zelf initiatieven en zijn in te huren voor strategie en advies, creatie (van concept tot kanaal tot communitysite) en realisatie (we verzorgen het traject van idee tot product). Wil je meer informatie, wil je ons inhuren, wil je met ons werken? Bezoek onze site (http://www.thecrowds.nl)

Tot zover de reclame. Wat gaan we deze maand op Dutch Cowboys doen? We gaan berichten over wat ons bezighoudt, over wie we ontmoeten, over waar we aan werken. Een kijkje in de keuken. Verwacht dus gesprekken met klanten en kennissen van MTV tot Sanoma tot Telematica Instituut. Verwacht berichten over projecten als Wijk 2.0 en een internationaal kennisnetwerk. En verwacht bijdragen over visie en ontwikkelingen in de media.

Daar trappen we mee af. Een film over ‘de drietrapsraket tot communitysucces’. Press play!

Share this post