De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Eerder deze week zocht de jonge Française Natalie Amyot aandacht via YouTube (zie hieronder, titel is inmiddels wel aangepast) en verschillende sociale media omdat ze op zoek was naar haar vakantieliefde, ontmoet in Australië. Bij thuiskomst in Parijs was ze haar toestel, en zo zijn nummer, verloren. Echter kwam ze er kort daarna achter zwanger te zijn. De video ging viral.
Maar nu blijkt dat het allemaal een marketingstunt was om de badplaats Mooloolaba te promoten. Nathalie is in werkelijkheid Alizée Michel en ze studeert in Australië marketing en toerisme. Deze hoax is opgezet door Andy Sellar, eigenaar van Sunny Coast Social Media, een bedrijf dat zich richt op viral videos. Hij zegt zelf al dat er velen zullen zijn die dit niet goedkeuren, maar het nieuws en dus de nodige aandacht heeft Mooloolaba zeker gekregen!
Verder lezen over Online Marketing
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Verder lezen over PR
DC Business21.12.2023
Edelman versterkt sectorleiderschap met nieuwe benoemingen in EMEA
DC Business10.07.2020
Digital Marketing Summit: PR meets Marketing
Online21.04.2020
Een gouden tweede jeugd voor PR: Influencer-PR 2.0
Online21.03.2019
Waarom free publicity een goede basis is voor een contentstrategie
DC Business17.06.2018
5 redenen waarom visitekaartjes nog steeds nuttig zijn in 2018
Entertainment23.11.2017
Beste escape room ever: 13 uur in een rijdende trein door Finland
Murder on the Orient Express in het echtSocial Media12.04.2017
Het PR-drama van United Airlines gaat viral
Social Media10.04.2017