Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
Het ontwikkelen van een perfect logo is ontzettend lastig. Het moet bij je bedrijf passen, er goed uitzien en ook nog eens tijdloos zijn. Toch veranderen logo’s vaak naar mate de tijd verstrijkt. Dan past het logo gewoon niet meer bij het bedrijf of is het toch niet zo geweldig als je dacht.
Dat is ook terug te zien bij de onderstaande bedrijven. Bekijk hieronder de transformaties die logo’s van onder andere Twitter en Audi de afgelopen jaren hebben doorgemaakt!
1. Apple
2. Firefox
3. Starbucks
4. Lego
5. Volkswagen
6. Nokia
7. Nintendo
8. Coca Cola
9. Canon
10. Ford
11. KFC
12. Playboy
13. Twitter
14. Shell
15. McDonalds
16. Ikea
17. Pepsi
18. Nestle
19. Microsoft
20. Audi
21. Dell
Bron: Bored Panda
Verder lezen over Logo
Media25.02.2020
Dit zijn de top 10 logo trends van 2020
Marketing05.10.2017
Hilarisch onderzoek laat mensen bekende logo’s natekenen
We kunnen het allemaal nietAdvertising19.09.2017
Goed idee: eco-branding zou miljoenen aan inkt kunnen sparen
Printerinkt is duurder dan Chanel N°5Video29.08.2017
YouTube krijgt voor het eerst in 12 jaar een nieuw logo
Marketing01.11.2016
6 basisprincipes waar populaire logo’s op gebaseerd zijn
Marketing24.09.2016
De evolutie van 12 klassieke logo’s
Marketing20.08.2016
Verborgen betekenissen in 9 logo’s
Entertainment29.06.2016
Het geheimzinnige nieuwe logo van Netflix
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023