Onno is blogger op DutchCowboys, Travelvalley en StyleCowboys. Onno schrijft over technologische innovaties en trends en ontwikkelingen op het gebied van (online) marketing.
De wearable is een van de succesvolle innovaties van de afgelopen jaren. We zijn in staat om continu alles eenvoudig en heel nauwkeurig te meten en te monitoren. Denk hierbij aan je hartslag, je bloeddruk en het aantal stappen dat je zet. Zelf je slaapritme wordt continue gemeten en geanalyseerd. Deze technologische innovatie zal zeker voor de gezondheidszorg interessant zijn. Bedrijven als Philips en Samsung hebben hier fors in geïnvesteerd en hebben allen een health programma gelanceerd.
Er is echter 1 belangrijke en en cruciale vraag die nog altijd onbeantwoord is. Wanneer is je tijd om? Mount Pleasant Group introduceert een nieuwe wearable: Quitbit.
Quitbit zegt je exact wanneer je lichaam klaar is om te gaan! Deze technologische en revolutionaire wearable telt als het ware af. Wanneer het bijna tijd is om te gaan, stuurt Quitbit een notifcatie; Time to go!
Regelmatig kom ik de meest briljante marketing campagnes tegen. Deze campagne van een begrafenisondernemer is er zo een…
Verder lezen over Wearables
Tech in Asia08.11.2024
Baidu gaat een slimme AI-bril lanceren tijdens Baidu World
Gadgets20.09.2024
Er zijn veel klachten over Fitbit maar dit doet het wél beter
Gadgets13.08.2024
Subtiele smartwatch? Google kondigt Pixel Watch 3 aan
Mobile04.07.2024
Alles over de aankomende Samsung-producten lijkt al gelekt
Gadgets06.02.2024
Marathonloper Kelvin Kiptum wil grenzen gaan verleggen met Amazfit
Wereldrecord marathon onder de 2 uur?Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Gadgets12.12.2023
Gift guide: de leukste gadgets & cadeautips voor Kerstmis
Technology31.10.2023