De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Katja Schuurman wijst nu ook als nationaal campagneboegbeeld van Gouden Gids, vanaf deze week Haagse ondernemers in klare taal de weg naar nieuwe klanten en meer omzet. De strijd tussen De Telefoongids en Gouden Gids om de adverteerder, is hiermee in alle hevigheid losgebarsten.
De grootste MKB campagne uit de 41-jarige geschiedenis van Gouden Gids moet ondernemers in Den Haag overtuigen dat de gids nog steeds de best renderende is van alle bedrijvengidsen. De bekende actrice en presentatrice speelt opnieuw een hoofdrol voor Gouden Gids. Den Haag had in het najaar ook al de primeur toen Katja als cover model de Haagse gidseditie als eerste sierde. De landelijke campagne-invasie met Katja start op 12 april a.s.
Onder commando van de bekende actrice en presentatrice is Gouden Gids werkelijk overal zichtbaar: in de lucht, op de weg (bussen, taxi’s, langs de weg (billboards, abri’s), op de radio, in dag- en weekbladen (advertenties), in mailings en – via een unieke filmrol – ook op internet. De zogenaamde ’canvas’ campagne in Den Haag is het eerste visitekaartje dat de nieuwe eigenaren van Gouden Gids, Apex/Cinven, afgeven aan de markt waar de slag om de adverteerder in volle hevigheid woedt. Die gaat vooral tussen Gouden Gids en De Telefoongids van KPN. Bewust is opnieuw voor Katja Schuurman gekozen, nu als boegbeeld van een ware gouden campagne-invasie. Reclamebureau Van Walbeek Etcetera bedacht het concept en produceerde de campagne.
Harry Michels, sinds 2004 de Marketing Directeur van Gouden Gids: ’De keuze voor Katja als covermodel heeft zo’n enorme impact gehad op onze zichtbaarheid dat de keus voor opnieuw Katja niet zo moeilijk was. Naast het feit dat zij een heel sterk merk is, symboliseert zij voor ons de aantrekkelijkheid van onze gidsen, voor zowel adverteerders als consumenten. We kunnen dan ook geen betere manier bedenken dan onze propositie aan adverteerders met haar te onderstrepen.
De strijd gaat tussen De Telefoongids en Gouden Gids, daar winden we geen doekjes om. Dat wij de beste zijn, maken we adverteerders in de diverse campagne-uitingen bijna 1-op-1 duidelijk. We staan voor de uitdaging om het bewezen rendement van adverteren in onze gidsen op een aantrekkelijke wijze kenbaar te maken. Katja doet dat zonder enige twijfel’.
Verder lezen over KPN
Mobile18.11.2024
We gaan nu naar telefoonloze telefoonwinkels zonder personeel
Online18.06.2024
Internet thuis wordt dit jaar weer duurder
Mobile04.12.2023
Terugblik: Pocketline Swing was voor velen de eerste mobiel
Cybercrime28.11.2023
Veel MKB-bedrijven denken niet interessant genoeg te zijn voor cybercriminaliteit
Wrong!Mobile10.11.2023
KPN Teletolk voor doven en slechthorenden gaat door
Nog minimaal tot eind 2028Gaming07.11.2023
NVIDIA GeForce NOW komt naar KPN glasvezel en 5G abonnees
Nieuwe gamestreaming bundel wordt begin 2024 gelanceerdGaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Online09.10.2023
KPN bereidt 4 Gbit internet abonnement voor
Voor iedereen die 1 Gbit/s te ‘langzaam’ vindtVerder lezen over Reclame
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023