Carl is een online marketeer met focus op zoekmachine marketing bij het Belgische digital performance marketingbureau FairEtail. Van jongs af aan gepassioneerd door consumer technologie en sinds zijn eerste job bij Produpress (uitgever auto magazines) ook door de automobielindustrie. In zijn studententijd schreef hij geregeld voor BelgianCowboys, nu blogt hij sporadisch op DutchCowboys.nl
Advertising20.07.2015
Waarom “alle anderen” targeten, als retargeting zo effectief is?
Automotive04.03.2013
Toyota i-Road concept: de Carver One en Renault Twizy achterna
Automotive24.02.2013
Volkswagen realiseert droom oud-CEO met zuinigste auto ooit: de XL1
Automotive03.02.2013
Belgisch tijdschrift AutoGids bundelt 500 autotesten in iPad applicatie
Automotive27.01.2013
McLaren geeft eerste bewegende beelden nieuwe supercar P1 vrij
Social Media15.11.2012
Pinterest introduceert business accounts
Automotive28.08.2012
Productie luxemerk Maybach definitief gestopt
Automotive14.08.2012