Suit Supply is een nieuwe campagne gestart die weer voor de nodige ophef zorgt via ondermeer sociale media. In de nieuwste campagne, genaamd Toy Boy, worden mannelijke modellen afgebeeld ter grootte van een pop.
Ze worden afgebeeld bij enkele schaars geklede vrouwen. En dat schiet bij een heel aantal gebruikers in het verkeerde keelgat. “Het zou seksistisch zijn.” Op de betreffende poster (zie hieronder) zien we een vrouw met ontblote borsten en twee mannen die daar in pak vanaf glijden.
Het is niet voor het eerst dat het pakkenmerk op een dergelijke manier de aandacht weet te trekken. Het merk schuwt ‘naakt’ of ‘een beetje provocatie’ niet en weet op deze manier wel weer veel aandacht te trekken rondom deze nieuwe campagne.
Op andere foto’s in de campagne worden eveneens halfnaakte vrouwen groot afgebeeld met mannen in klein en in pak ernaast afgebeeld.
Via sociale media reageren veel mensen op de campagne. En zorgen er zo ook onbewust voor dat de campagne viraal gaat. Er is zelfs een event op Facebook aangemaakt waarbij men oproept de posters in Amsterdam te censureren.
Hieronder meer beelden van de betreffende campagne.
Hieronder een aantal reacties van gebruikers die van mening zijn dat dit echt niet kan.
Met alle ophef op de verschillende sociale media. Alle media aandacht die de campagne hiermee trekt. En alle buzz die er dus rondom het merk wordt gecreëerd, kunnen we niet anders stellen dat het toch een succesvolle campagne is van Suit Supply.